1. Send et udbud afsted

Udfyld formularen på Mybanker.dk

2. Læn dig tilbage

Sammenlign bankernes priser og renter

3. Vælg din nye bank

8/10, der får tilbud, kan opnå besparelser ved at skifte bank

Disse 3 ting bør du vide før du skifter bank

Hvilken bank skal jeg vælge?
Vi har spurgt en af vores konsulenter fra vores skift bank supportafdeling, hvilke tre ting vores brugere plejer at blive positivt overraskede over, når de prøver Skift bank tjenesten
Næsten 3.000 danskere benytter hver måned vores bankskifte tjeneste, så vores kundesupportafdeling har altid travlt på telefonen. Konsulenterne snakker med brugerne af Skift bank online tjenesten om alt lige fra, hvilke overvejelser og tanker de har gjort sig i forhold til bankskifte og mere tekniske ting som hvordan hjemmesiden fungerer.
Derudover hjælper de danskerne igennem hele skift bank processen lige fra, at man indsender sine oplysninger og indtil man forhåbentlig har fået et nyt og bedre tilbud i en ny bank. De snakker med en del mennesker, der har brug for hjælp til at skifte bank, og derfor har de også kendskab til, hvilke ting der plejer at overraske folk positivt, når de prøver ‘Skift bank’ for første gang.

Vi har samlet tre ting, der overrasker folk og gør Skift bank processen lettere:

  1. Der er ikke mange, der ved, at vi har en intern supportafdeling til kunderne, derfor bliver de positivt overraskede, når de får deres første kontakt med en af vores konsulenter i Mybanker. Mybanker ringer ud til brugerne så snart, at de har oprettet sig på Skift bank tjenesten, så de kommer godt fra start. Ligeledes kan man altid ringe ind til Mybanker, hvis man er i tvivl om noget vedrørende sit bankskifte.
  2. Brugerne fortæller også, hvor glade de er for, at der bliver fulgt op, og at vi i kundesupport er der for dem og guider dem fra A-Z
    Selvom det kun tager få minutter at indsende sine oplysninger via Mybankers Skift bank tjeneste, er det rart at vide, at der er nogen at ringe til, hvis man bliver i tvivl om noget. Derfor benytter mange brugere sig af at ringe ind til kundesupportafdelingen.
  3. Der er mange penge at spare ved at skifte bank. I gennemsnit sparer vores brugere over 12.000 kr. om året ved at skifte til en anden og billigere bank.

Forhåbentlig har disse tre ting gjort tanken om at skifte bank mere overskuelig og nem, og hvis du har nogle spørgsmål, kan du altid give vores kundesupport et kald på tlf. 70 20 72 32.

 

Forrige

Skriv en kommentar

Din e-mail adresse vises ikke til andre. Påkrævede felter er markeret med *

Kategorier